Baner Lucky Monday PR Events

PR Produktu

Czy możliwe jest wypromowanie marki przede wszystkim dzięki działaniom PR? Zdecydowanie tak. Czasami dobrze przeprowadzona kampania edukacyjna w mediach i wśród społeczności internetowej potrafi zdziałać więcej niż reklama. Co istotne, budżet działań PR jest zdecydowanie mniejszy niż wydatki na działania marketingowe. Warto więc zastanowić się nad wprowadzeniem we własnej firmie równowagi sił. Liczy się synergia: różne kanały komunikacji, nowoczesne narzędzia PR i wsparcie w postaci kreatywnego marketingu.

 W ofercie: 

  • launching i relaunching marek
  • kampanie edukacyjno-informacyjne
  • opracowanie informacji prasowych
  • copywriting
  • biuro prasowe
  • tworzenie baz dziennikarzy
  • monitoring mediów
  • konferencje i roadshows
  • testy produktów
  • programy wspierające działania marketingowe
  • wysyłki kreatywne do mediów i klientów
NEC NEC szkolenie Politechnika Krakowska Fundacja dla UJ Stowarzyszenie SMOK Bobby Burger
Urząd Marszałkowski Mazda Polska Albi Polska APAX Consulting Group FORCAM GmbH

Developed in conjunction with Ext-Joom.com