Baner Lucky Monday PR Events

PR Korporacyjny

Zaplanuj długofalową strategię komunikacji Twojej Firmy z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym. Dzięki spójnej koncepcji dialogu z klientami, partnerami, pracownikami i mediami tworzy się unikalna tożsamość przedsiębiorstwa. Kreowane są autorytety i priorytety, wskazywane cele i określana kultura organizacji. Dobra strategia public relations to cenny kapitał firmy w postaci pozytywnego i rozpoznawalnego wizerunku oraz jej wiarygodności na rynku.

 W ofercie: 

  • opracowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych
  • PR wewnętrzny organizacji
  • analiza konkurencji
  • media relations 
  • sponsor relations
  • kreowanie ekspertów i liderów opinii 
  • wydarzenia specjalne
  • szkolenia z autoprezenacji
  • strategie CSR
  • komunikacja B2B
  • zarządzanie sytuacją kryzysową
NEC NEC szkolenie Politechnika Krakowska Fundacja dla UJ Stowarzyszenie SMOK Bobby Burger
Urząd Marszałkowski Mazda Polska Albi Polska APAX Consulting Group FORCAM GmbH

Developed in conjunction with Ext-Joom.com