Baner Lucky Monday PR Events

NGO Solutions

W trzecim sektorze większość strategii promocyjnych oparta jest na public relations. Dlatego, tak istotne jest, aby działania PR prowadzone były na wysokim poziomie, z wykorzystaniem najnowszych trendów, narzędzi i technik. Pomożemy Ci przeszkolić pracowników i wolontariuszy, opracujemy kampanie społeczne i doradzimy w jaki sposób prowadzić media relations. Znamy potrzeby instytucji non-profit, ale wiemy również jakie są oczekiwania marketingowe sponsorów i partnerów biznesowych.

Możemy więc przygotować skuteczną strategię komunikacji z podmiotami gospodarczymi, która wzmocni pozycję i wiarygodność Państwa instytucji oraz ułatwi pozyskiwanie funduszy.

W ofercie: 

  • media relations dla  projektów non-profit
  • budowanie relacji z podmiotami gospodarczymi
  • opracowanie i wdrażanie kampanii społecznych 
  • opracowanie i wdrażanie kampanii edukacyjnych
  • akcja 1% - PR i reklama na rzecz pozyskiwania funduszy
  • tworzenie tożsamości organizacji 
  • szkolenia PR – promocja projektów w social media
  • szkolenia PR – fundraising
  • szkolenia PR – przedsięwzięcia kulturalne 
  • promocja wolontariatu
 
NEC NEC szkolenie Politechnika Krakowska Fundacja dla UJ Stowarzyszenie SMOK Bobby Burger
Urząd Marszałkowski Mazda Polska Albi Polska APAX Consulting Group FORCAM GmbH

Developed in conjunction with Ext-Joom.com