Baner Lucky Monday PR Events

ROKSANA WĘGIEL& ST.RIGHT z muzyczną kolekcją Earphones by Roxie

Na rynek wchodzi nowa kolekcja artykułów tekstylnych i papierniczych współprojektowana przez Roksanę Węgiel. Earphones by Roxie to zestaw akcesoriów marki ST.RIGHT, której ambasadorką jest młoda gwiazda, pierwsza w historii polska zwyciężczyni Eurowizji Junior. W skład designerskiej, inspirowanej muzyką kolekcji wchodzą m.in. plecaki, saszetki, a także zeszyty oraz cekinowy pamiętnik – niezbędnik każdej nastolatki. Produkty te to idealna propozycja na mikołajkowy prezent dla każdego fana muzyki.

 

Earphones by Roxie to kolejna odsłona bardzo owocnej współpracy pomiędzy Roksaną Węgiel a marką ST.RIGHT. Nowa kolekcja powstała w oparciu o koncepcję stworzoną przez Roxie, a dominują w niej srebro i czerń. Wizualnym motywem przewodnim są tytułowe „earphones” – przenośne słuchawki układające się w kształt serca.

Muzyka towarzyszy mi zawsze i wszędzie. Jest bliska memu sercu, które bije w jej rytmie. Dlatego to naturalne, że również w pomyśle stworzonym na potrzeby marki ST.RIGHT pojawił się muzyczny motyw, który jest zgodny z moją pasją i pod którym zdecydowanie mogę się podpisać. Symboliczne „earphones” to znak, że muzykę można zawsze zabrać ze sobą, w każdą drogę i podróż – nawet tą codzienną do szkoły! – mówi Roksana o najnowszym projekcie stworzonym wspólnie z ST.RIGHT.

Cała kolekcja została zaprojektowana z dbałością o najmniejszy szczegół i jak zawsze w przypadku marki ST.RIGHT produkty cechuje wysoka jakość, funkcjonalność i nowoczesny design, który doskonale wpisuje się w modowe stylizacje nawet najbardziej wymagających nastolatek. W skład kolekcji wchodzą: plecak 3-komorowy, plecak na sznurkach, piórnik saszetka, saszetka na pasek „nerka”, teczki, zeszyty oraz cekinowy pamiętnik. Co więcej, do każdego produktu tekstylnego dołączony jest funkcjonalny gadżet - gratisowa zawieszka do kluczy sygnowana logiem ROXIE! Nowa kolekcja Earphones by Roxie dostępna jest w sklepach internetowych, papierniczych, księgarniach, w sieci sklepów Smyk, a także w sklepie Roxie: https://roxie.shopmagic.pl.

Na potrzeby kampanii promocyjnej powstał specjalny muzyczny projekt, oczywiście z Roksaną w roli głównej! Przygotowano także krótki film, pokazujący, w jaki sposób powstawała ta wyjątkowa kolekcja sygnowana przez ambasadorkę marki ST.RIGHT. Nie zabraknie też konkursów dla fanów ST.RIGHT & Roxie. Pierwszy zostanie zorganizowany bezpośrednio przez Roksanę w jej mediach społecznościowych.


Link do filmu promującego kolekcję Earphones by Roxie: https://www.youtube.com/watch?v=EIn9gX4vK_M&t=9s


Więcej informacji na stronie: www.stright.pl
Facebook: https://www.facebook.com/ST.RIGHT.WyrazSiebie/
Instagram: https://www.instagram.com/st.right.wyrazsiebie/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCDnHyzNMkDYJrRx-tADMYHw

Dodatkowych informacji udzielają:
Anna Michałowska
St-Majewski Spółka Akcyjna Sp. K.
Z-ca Kierownika Działu Marketingu
tel. +48 882 873 347
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events
tel. +48 691 769 463
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

O Roksanie Węgiel
14-latka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Jej debiutancki singiel "Żyj" w serwisie YouTube wyświetlono ponad 13 mln razy, a Roksana otrzymała za niego złotą płytę podczas gali Bestsellery Empiku 2018. Artystka nagrała również singiel "Zatrzymać chwilę" w duecie z Edytą Górniak na potrzeby promocji filmu animowanego Hotel Transylwania 3, w którym użyczyła głosu postaci Lucy. Roksana została triumfatorką Konkursu Piosenki Eurowizji dla Dzieci 2018 zdobywając pierwsze, historyczne zwycięstwo dla Polski. Nagranie występu, którym zwyciężyła w Junior Eurovision Song Contest oraz teledysk do utworu "Anyone I Want To Be" biło rekordy popularności w serwisie YouTube i łącznie obejrzało je ponad 42 mln osób. Oprócz tego piosenka promowała film animowany "Manu. Bądź sobą". W styczniu 2019 Roksana uzyskała nominację do nagrody polskiego przemysłu fonograficznego Fryderyk w kategorii Fonograficzny Debiut Roku. 12 kwietnia 2019 roku ukazał się anglojęzyczny singiel "Lay Low", który trafił również na zagraniczne rynki. W maju 2019 Roksana pojawiła się w charakterze gościa specjalnego w trakcie 64. Konkursu Piosenki Eurowizji w Tel Awiwie. 5 czerwca 2019 roku odbyła się premiera nowego singla "Dobrze jest, jak jest", którego teledysk w 48h osiągnął ponad milion wyświetleń, a utwór zagościł na playlistach największych stacji radiowych w kraju. 7 czerwca 2019 roku ukazał się debiutancki album zatytułowany "Roksana Węgiel", który zaledwie w dwa miesiące po premierze osiągnął status złotej płyty. 16 sierpnia odbyła się premiera kolejnego anglojęzycznego singla Roxie pt. "Live It Up" w kolaboracji z producentem B-OK oraz Kristianem Kostovem. 22 sierpnia Roksana została ogłoszona jako jedna ze współprowadzących Eurowizję Junior 2019, która odbędzie się 24 listopada w Polsce. 15 listopada odbędzie się premiera limitowanej edycji specjalnej płyty, na której znajdą się cztery premierowe utwory.


O St. Majewski
St. Majewski działa nieprzerwanie od 130 lat i od początku istnienia dokłada starań, by oferowane produkty wyróżniała wysoka jakość, funkcjonalność oraz bogate i wyszukane wzornictwo. Firma jest największym producentem i dystrybutorem artykułów szkolnych na polskim rynku. Oferuje szeroką gamę artykułów plastycznych, na czele z kultowymi kredkami Bambino, tekstylia szkolne, a także artykuły papiernicze. St. Majewski jest właścicielem znanych i cenionych od pokoleń polskich marek: Bambino, Unipap, Mona, ST.RIGHT, a także licencjobiorcą największych polskich i światowych brandów, należących m.in. do: Disney, Mattel, Hasbro, Universal Studios czy National Geographic. Produkty St.Majewski są do nabycia na terenie całego kraju, w sklepach papierniczych stacjonarnych i internetowych, księgarniach oraz sieciach handlowych.

 

NEC NEC szkolenie Politechnika Krakowska Fundacja dla UJ Stowarzyszenie SMOK Bobby Burger
Urząd Marszałkowski Mazda Polska Albi Polska APAX Consulting Group FORCAM GmbH

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

Newsletter
dla dziennikarzy:

Agencja PR Kraków i cała Polska



Szkolenia i Warsztaty: