Na rynek wchodzi nowa kolekcja artykułów tekstylnych i papierniczych współprojektowana przez Roksanę Węgiel. Earphones by Roxie to zestaw akcesoriów marki ST.RIGHT, której ambasadorką jest młoda gwiazda, pierwsza w historii polska zwyciężczyni Eurowizji Junior. W skład designerskiej, inspirowanej muzyką kolekcji wchodzą m.in. plecaki, saszetki, a także zeszyty oraz cekinowy pamiętnik – niezbędnik każdej nastolatki. Produkty te to idealna propozycja na mikołajkowy prezent dla każdego fana muzyki.
Earphones by Roxie to kolejna odsłona bardzo owocnej współpracy pomiędzy Roksaną Węgiel a marką ST.RIGHT. Nowa kolekcja powstała w oparciu o koncepcję stworzoną przez Roxie, a dominują w niej srebro i czerń. Wizualnym motywem przewodnim są tytułowe „earphones” – przenośne słuchawki układające się w kształt serca.
Muzyka towarzyszy mi zawsze i wszędzie. Jest bliska memu sercu, które bije w jej rytmie. Dlatego to naturalne, że również w pomyśle stworzonym na potrzeby marki ST.RIGHT pojawił się muzyczny motyw, który jest zgodny z moją pasją i pod którym zdecydowanie mogę się podpisać. Symboliczne „earphones” to znak, że muzykę można zawsze zabrać ze sobą, w każdą drogę i podróż – nawet tą codzienną do szkoły! – mówi Roksana o najnowszym projekcie stworzonym wspólnie z ST.RIGHT.
Cała kolekcja została zaprojektowana z dbałością o najmniejszy szczegół i jak zawsze w przypadku marki ST.RIGHT produkty cechuje wysoka jakość, funkcjonalność i nowoczesny design, który doskonale wpisuje się w modowe stylizacje nawet najbardziej wymagających nastolatek. W skład kolekcji wchodzą: plecak 3-komorowy, plecak na sznurkach, piórnik saszetka, saszetka na pasek „nerka”, teczki, zeszyty oraz cekinowy pamiętnik. Co więcej, do każdego produktu tekstylnego dołączony jest funkcjonalny gadżet - gratisowa zawieszka do kluczy sygnowana logiem ROXIE! Nowa kolekcja Earphones by Roxie dostępna jest w sklepach internetowych, papierniczych, księgarniach, w sieci sklepów Smyk, a także w sklepie Roxie: https://roxie.shopmagic.pl.
Na potrzeby kampanii promocyjnej powstał specjalny muzyczny projekt, oczywiście z Roksaną w roli głównej! Przygotowano także krótki film, pokazujący, w jaki sposób powstawała ta wyjątkowa kolekcja sygnowana przez ambasadorkę marki ST.RIGHT. Nie zabraknie też konkursów dla fanów ST.RIGHT & Roxie. Pierwszy zostanie zorganizowany bezpośrednio przez Roksanę w jej mediach społecznościowych.
Link do filmu promującego kolekcję Earphones by Roxie: https://www.youtube.com/watch?v=EIn9gX4vK_M&t=9s
Więcej informacji na stronie: www.stright.pl
Facebook: https://www.facebook.com/ST.RIGHT.WyrazSiebie/
Instagram: https://www.instagram.com/st.right.wyrazsiebie/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCDnHyzNMkDYJrRx-tADMYHw
Dodatkowych informacji udzielają:
Anna Michałowska
St-Majewski Spółka Akcyjna Sp. K.
Z-ca Kierownika Działu Marketingu
tel. +48 882 873 347
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events
tel. +48 691 769 463
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
O Roksanie Węgiel
14-latka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Jej debiutancki singiel "Żyj" w serwisie YouTube wyświetlono ponad 13 mln razy, a Roksana otrzymała za niego złotą płytę podczas gali Bestsellery Empiku 2018. Artystka nagrała również singiel "Zatrzymać chwilę" w duecie z Edytą Górniak na potrzeby promocji filmu animowanego Hotel Transylwania 3, w którym użyczyła głosu postaci Lucy. Roksana została triumfatorką Konkursu Piosenki Eurowizji dla Dzieci 2018 zdobywając pierwsze, historyczne zwycięstwo dla Polski. Nagranie występu, którym zwyciężyła w Junior Eurovision Song Contest oraz teledysk do utworu "Anyone I Want To Be" biło rekordy popularności w serwisie YouTube i łącznie obejrzało je ponad 42 mln osób. Oprócz tego piosenka promowała film animowany "Manu. Bądź sobą". W styczniu 2019 Roksana uzyskała nominację do nagrody polskiego przemysłu fonograficznego Fryderyk w kategorii Fonograficzny Debiut Roku. 12 kwietnia 2019 roku ukazał się anglojęzyczny singiel "Lay Low", który trafił również na zagraniczne rynki. W maju 2019 Roksana pojawiła się w charakterze gościa specjalnego w trakcie 64. Konkursu Piosenki Eurowizji w Tel Awiwie. 5 czerwca 2019 roku odbyła się premiera nowego singla "Dobrze jest, jak jest", którego teledysk w 48h osiągnął ponad milion wyświetleń, a utwór zagościł na playlistach największych stacji radiowych w kraju. 7 czerwca 2019 roku ukazał się debiutancki album zatytułowany "Roksana Węgiel", który zaledwie w dwa miesiące po premierze osiągnął status złotej płyty. 16 sierpnia odbyła się premiera kolejnego anglojęzycznego singla Roxie pt. "Live It Up" w kolaboracji z producentem B-OK oraz Kristianem Kostovem. 22 sierpnia Roksana została ogłoszona jako jedna ze współprowadzących Eurowizję Junior 2019, która odbędzie się 24 listopada w Polsce. 15 listopada odbędzie się premiera limitowanej edycji specjalnej płyty, na której znajdą się cztery premierowe utwory.
O St. Majewski
St. Majewski działa nieprzerwanie od 130 lat i od początku istnienia dokłada starań, by oferowane produkty wyróżniała wysoka jakość, funkcjonalność oraz bogate i wyszukane wzornictwo. Firma jest największym producentem i dystrybutorem artykułów szkolnych na polskim rynku. Oferuje szeroką gamę artykułów plastycznych, na czele z kultowymi kredkami Bambino, tekstylia szkolne, a także artykuły papiernicze. St. Majewski jest właścicielem znanych i cenionych od pokoleń polskich marek: Bambino, Unipap, Mona, ST.RIGHT, a także licencjobiorcą największych polskich i światowych brandów, należących m.in. do: Disney, Mattel, Hasbro, Universal Studios czy National Geographic. Produkty St.Majewski są do nabycia na terenie całego kraju, w sklepach papierniczych stacjonarnych i internetowych, księgarniach oraz sieciach handlowych.