Baner Lucky Monday PR Events

Szkolny LOOZZ z BIEDRONKĄ!

Doskonale rozumiejąc potrzeby młodych odbiorców i wymagania rodziców, firma St. Majewski wprowadza na rynek nową markę artykułów tekstylnych o nazwie „LOOZZ”. Produkty z tej linii to m.in. plecaki, piórniki oraz saszetki, których głównymi zaletami są: funkcjonalność, jakość, modne wzornictwo i atrakcyjna cena. WyLOOZZowana kolekcja dostępna będzie wyłącznie w ofercie sieci sklepów Biedronka od dnia 5 sierpnia br.

Wakacje to czas podróży, wędrówek i wycieczek, podczas których każdemu młodemu obieżyświatowi zdecydowanie przyda się dobry plecak, w który spakuje wszystkie wakacyjne wspomnienia! A kiedy już nadejdzie czas powrotu do szkoły, będzie można w nim wygodnie pomieścić książki, przybory szkolne i ulubione gadżety, bez których nie może się obejść żaden uczeń!

Firma St. Majewski, producent znanych od pokoleń artykułów szkolnych m. in. kredek Bambino i zeszytów Unipap, tym razem przygotowała ofertę specjalnie dla Klientów sieci Biedronka. Nowa marka LOOZZ, dedykowana dzieciom i młodzieży w wieku szkolnym, to przede wszystkim świetnej jakości plecaki, ale także piórniki, saszetki i ołówki.

Od 5 sierpnia br. w Biedronce dostępne będą w sprzedaży również setki innych przyborów szkolnych tj. artykuły papiernicze, plastyczne, tekstylne oraz kreatywne, produkowane przez firmę St. Majewski. W trakcie akcji Back to School, specjalnie dla Klientów sieci Biedronka zorganizowany zostanie także konkurs MMS, w którym będzie można wygrać atrakcyjne nagrody takie jak: głośniki JBL i smartfony Xiaomi. Szczegółów dotyczących zadania konkursowego oraz regulaminu należy szukać na stronach: www.biedronka.pl, www.loozz.pl

Wszystkie kolekcje nowej marki charakteryzuje nowoczesny design, który przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym młodym użytkownikom. WyLOOZZowana, modna stylizacja to przecież must have prawie każdego nastoletniego odbiorcy. Warto jednak podkreślić, że kluczowymi zaletami artykułów tekstylnych LOOZZ są także: funkcjonalność i wysoka jakość wykonania oraz atrakcyjna cena.

W ofercie sieci sklepów Biedronka znajdzie się kilka kolekcji LOOZZ, tj. Raspberries, Flowers, Moro, Leaves, Donuts, Slogan oraz Blue Geometric. Plecaki 3-komorowe premium wykonane są z wodoodpornego materiału, wyposażono je w boczne kieszenie, elementy odblaskowe, a także w profilowane, usztywnione i ergonomiczne „plecy”, jak również w mocną rączkę do noszenia oraz dodatkowy uchwyt do zawieszania. To wszystko sprawia, że komfort użytkowania jest naprawdę wysoki, zwłaszcza przy dużym obciążeniu plecaka. W sprzedaży dostępne będą również plecaki 1-komorowe, idealne na zajęcia pozalekcyjne, zakupy czy wycieczki.


Warto zapamiętać – jest to idealna propozycja dla LOOZZaków, którzy czują modę i stawiają na jakość
oraz funkcjonalność!

Więcej informacji na stronie: www.loozz.pl
 
Dodatkowych informacji udzielają:

Anna Michałowska
St-Majewski Spółka Akcyjna Sp. k.
Z-ca Kierownika Działu Marketingu
tel. +48 882 873 347
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events
tel. +48 691 769 463
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O St. Majewski
St. Majewski działa nieprzerwanie od 130 lat i od początku istnienia dokłada starań, by oferowane produkty wyróżniała wysoka jakość, funkcjonalność oraz bogate i wyszukane wzornictwo. Firma jest największym producentem
i dystrybutorem artykułów szkolnych na polskim rynku. Oferuje szeroką gamę artykułów plastycznych, na czele
z kultowymi kredkami Bambino, tekstylia szkolne, a także artykuły papiernicze. St. Majewski jest właścicielem znanych i cenionych od pokoleń polskich marek: Bambino, Unipap, Mona, ST.RIGHT, a także licencjobiorcą największych polskich i światowych brandów, należących m.in. do: Disney, Mattel, Hasbro, Universal Studios czy National Geographic. Produkty St. Majewski są do nabycia na terenie całego kraju, w sklepach papierniczych stacjonarnych i internetowych, księgarniach oraz sieciach handlowych.

NEC NEC szkolenie Politechnika Krakowska Fundacja dla UJ Stowarzyszenie SMOK Bobby Burger
Urząd Marszałkowski Mazda Polska Albi Polska APAX Consulting Group FORCAM GmbH

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

Newsletter
dla dziennikarzy:

Agencja PR Kraków i cała Polska




Szkolenia i Warsztaty: